Maciej Drzewicki
redaktor naczelny tygodnika Mój Biznes

Dzień dobry,

nazywam się Maciej Drzewicki, jestem redaktorem naczelnym tygodnika Mój Biznes i dziś specjalnie dla Ciebie podsumowuję najważniejsze wydarzenia ze świata technologii i mediów.

TEMAT TYGODNIA

Jak chronić złoto XXI wieku? 7 porad, jak dbać o własne dane
Dziś, w trzeciej dekadzie XXI wieku, naszym życiem rządzą dane. Jeszcze nigdy nie były one tak cenne. Nawet wielkie firmy nie zawsze sobie radzą z ich ochroną, ale wiele zależy od nas. Oto siedem prostych porad od Rafała Pikuły.
CZYTAJ WIĘCEJ

NIE PRZEGAP

ZWOLNIENIA W IT

1
2
3

WARTO PRZECZYTAĆ

"The New York Times": Strategia TikToka w Waszyngtonie - najlepszą obroną jest atak
Do niedawna firma starała się nie zwracać na siebie uwagi, a działalność w Waszyngtonie ograniczała do poufnych kontaktów z urzędnikami państwowymi. Unikała też typowych taktyk lobbingowych. Ale teraz napięcie wokół TikToka gwałtownie rośnie
CZYTAJ WIĘCEJ
Podobał Ci się ten newsletter?
Oceń go i udostępnij znajomym

Poznaj więcej wciągających newsletterów
ZAPISZ SIĘ
Wszystko, co ważne, miej zawsze pod ręką
Pobierz naszą aplikację Wyborczej i czytaj wygodnie. Powiadomimy Cię o pilnych wydarzeniach na świecie, w Polsce i w Twoim mieście.
Pobierz w Google Play     Pobierz w Google Play

Nadawcą tej wiadomości jest Agora S.A. (wydawca Wyborcza.pl) z siedzibą w Warszawie, ul. Czerska 8/10 (00-732), zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców KRS prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS za nr 59944, kapitał zakładowy 46.580.831,00 PLN – wpłacony w całości; NIP 526-030-56-44. Adres internetowy serwisu korporacyjnego www.agora.pl.
Wiadomość przeznaczona jest wyłącznie dla subskrybentów newslettera technologicznego serwisu Wyborcza.pl w związku ze świadczoną na ich rzecz usługą. Jeżeli otrzymałeś ją przez pomyłkę i nie subskrybujesz wspomnianego wyżej newslettera, prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie na adres pomoc@wyborcza.pl.
W celu rezygnacji z newslettera technologicznego, użyj tego linka lub skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta na adres pomoc@wyborcza.pl. Dezaktywacja tym linkiem nie powoduje automatycznego wypisania się z Twoich pozostałych newsletterów oraz informacji o wybranych materiałach w serwisie, dostępnych w ramach Twojego pakietu, jeśli jesteś prenumeratorem serwisu Wyborcza.pl. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt na adres pomoc@wyborcza.pl.